shit, varfor gjorde jag sa?!!

jag har varit riktigt elak for en stund sen och nu har jag varsta angesten.
I overraskade med att kopa den dar bilen som han skulle ha gjort for lange sen idag utan att jag visste om det.
sa, dar stod den utanfor I's kontor och vantade nar jag korde forbi efter jobbet. riktigt sot faktiskt. fargen ar nat at svarta hallet, lite svart sa har i kvallskvistens morker att se exakt.
I var tvungen att ta var bil och overgav mig nycklar och pengar till bensin till mitt nya ak och bad mig invignings-kora till bensinstationen.
pa vagen dit och fran fick jag typ 20 motorstopp och ett visst antal otaliga forare bakom mig. folk ar inte nadiga har nar det galler stopp i trafiken. riktigt iriterande.
men det var helt omojligt att fixa clutchen. inte nog med att jag ar stressad over att jag ska pa lektion snart och inte atit pa hela dagen gjorde ju inte detta saken battre i morkret. sa vad gor jag, jo jag ringer I och skriker och beklagar mig att det ar varsta skit-bilen istallet for att ta pa mig ansvaret sjalv om att jag ar ovan.
har inte kort med vaxellada pa 1 ar sa det gick ratt ut sagt at helvete med min forsta korning.
jag vet att min reaktion ar fordjavlig och riktigt otacksam men min ursakt far forbli att jag var hungrig och trott.
for otacksam och bortskamd ar jag inte utan valdigt glad over presenten.
dessutom timingen pa denna gava ar exakt pa dagen 1 ar sen jag fick korkort. men det var nog bara en slump dock.
ska overvaldiga honom med pussar nar han kommer hem sa blir det nog bra sen.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0