remember when..

sitter och smuttar pa mitt zoegas-kaffe jag fixat i den "franska pressen".
det far mig att tanka pa nar jag delade lagenhet med Jonas i Stockholm for typ 5-6 ar sedan. vi var som syskon.
vad snabbt tiden rinner ivag. det kandes som igar.
varje morgon var kaffet fardigt nar jag vaknade, och varje morgon satt vi och forde diskussion om allt mellan himmel och jord. det var valdigt trevligt kommer jag ihag.
vad som gladjer mig mest nu nar vi inte har kontakt med varandra sa ofta ar iallafall att Jonas och Carro fortfarande ar ett par sen jag styrde ihop de tva pa blind-date. the perfect match verkligen.
trodde aldrig jag skulle saga det, men det ar nog det enda som skulle fa mig att vilja flytta tillbaka till Sverige, alla mina vanner. man har helt enkelt inte samma connection har med folk.
de kan vara trevliga pa ytan men dar under kan hitta mycket man inte vill ha att gora med.
avundsjuka ar det storsta hotet for en vanskap.
och man ska passa sig for att oppna sig for mycket, man vet aldrig vad informationen tar vagen..


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0