pa fest pa fel plats och fel tillfalle

herregud sager jag bara. inte nog med att jag bokstavligen sitter har och trycker kl 07 en sondag morgon, var jag med om nagot valdigt bisarrt igar kvall.
frun till I's partner/delagare fyllde 35 ar igar och jag var promt nastan tvingad att deltaga. jag gillar henne jattemycket, men nar jag maste umgas med alla hennes vanner ocksa ar nar jag borjar kanna vibbar av att, nä men nej! tack a hej! egentligen ska jag inte domma dem, for det ar verkligen inget fel pa dem forutom att alla ar inte bara aldre, men dessutom gifta med typ 4 barn sen 20 ar tillbaka vilket gor att vi har 0 gemensamt= jobbigt lage tycker jag, da man ska mingla runt och prata hebreiska.
vad jag skulle komma fram till i den har historian var att kvallen till ara hade fodelsedags barnet sjalv bjudit in en manlig strippa, och det forsta jag tankte nar jag sag honom kliva in genom dorren var, shit, det har kommer bli pinsamt. och det var precis vad det blev. inte nog med att vi haller hus i en lagenhet i en del av Israel jag helst inte vill besoka under nagra som helst omstandigheter varken dag eller natt sa ar jag pa fest med ca 30 lite sma kåta hemmafruar som inget hellre vill se en yngre man naken.
jag filmade till viss del i borjan av "forestallningen", men det var alldeles for morkt for att kunna se nagot i rutan.
jag som sa garna hade velat visat er.
10 minuter efter det han borjat upptratt drog jag hem, det blev for mycket av att se honom praktiskt taget knulla en efter en med kladerna pa, pinsamt varre. visst skrattade jag en del ocksa, men hela grejen var bara sa otroligt B.
not for me.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0