oh, halla?! 2..

var pa apoteket och kopte nattkram for ansiktet igar. som vanligt sager jag att jag inte forstar hebreiska for att bli lamnad ifred (personal i butiker jobbar oftast pa provition och ar som gamar efter en) men till sist far jag henne att expidera mig pa engelska istallet eftersom hon vagrar ga ivag (dessutom tjuvlyssna ar alltid lika roligt). 
jag overtalar henne att ge mig rabatt (850 kr tycker jag namligen ar lite hutlost for en ynka kram aven om den verkligen ar vard varenda krona, for det galler att vara smart, alla prutar har..)
nar jag sen ber henne att rekommendera en prisvard bodylotion blir jag nagot lack.
 -"folj med mig har, vi har bra rabatter pa Shiseido for Clarins kan jag inte ge dig mer".
-"kavla upp armarna sa ska du fa kanna pa den har". sa borjar hon kleta in mig med nan kram som tydligen ska vara superbra for kanslig hud. kandes som jag fick ett extra lager fett pa armarna efter hennes behandling, men den luktade gott och kandes bra trots nagot obehag tills vi kom till priset.. 1100 javla spann!! jag blangde pa henne..
-"nej, den har ar inte rabatterad"....
hm.. vad tankte hon dar?!


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0