nothing special

nu ar det fredag igen (tjoho!!) och for en gangs skull har jag faktiskt en plan over vad jag ska syssla med den har helgen. allt som oftast ligger jag och myser med I, vilket ABSOLUT INTE ar nagot att klaga over!!!, det ar det basta som finns, (det ar dessutom typ den enda tid vi umgas tillsammans under veckan som gatt), men ibland behover man ut och vara social och beblanda sig med vanner annars forsvinner dom sakert.
jag kan vara riktigt trakig pa det sattet. ibland kan det t om ga flera dagar innan jag svarar i telefonen.  
har jag bestamt mig for att vara off sa har jag, spelar ingen roll vem som ar pa traden.
sa alltsa i morgon har jag en date med min kara van Mali. vad vi ska hitta pa vet jag inte riktigt an men det ar alltid lika trevligt nar vi ses. hon ar en san dar skon tjej som funktionsmassigt ar normal fast hon puffar joint stup i kvarten. det ar lite problemet med min andra joint-rokande friend, Gingit. dar ar det princip allt eller inget regeln som galler, varav jag undviker att besoka allt for ofta aven fast hon bor typ 5 min fran mitt jobb.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0