no thanks

varje dag sitter jag i klistret i en diskussion om att jag MASTE aka pa ett 4 dagars lager i slutet pa november, i nan religos by i norra delen av landet for att gynna mina studier att konvertera. telefonen ringer stup i kvarten under storre delen av dagen da samma sak fors pa tal.
grejen ar den att jag inte vill under nagra som helst omstandigheter umgas med en massa tok-religiosa judinnor med langkjol och keps under sa lang tid (fast det kan jag ju inte saga). en dag hade val gatt an, men att dessutom behova ta ledigt 3 dagar fran jobbet och forlora en ganska stor del av min lon for den sakens skull gar inte pa fraga!
att forsoka forklara for min privatlarare (som for ovrigt sager att om jag inte aker kan hon inte fortsatta lara mig) det ar som att prata med en vagg. det spelar ingen roll vad man sager. det ar nastan som att hon tycker att jag borde saga upp mig istallet. kanner mig som ett offer for utpressning. please, help me!



Update: jag slipper aka. nu maste jag ga pa en massa moten istallet for att visa upp mig sa mycket som mojligt i "the community".  inga problem, 1 timme lite da och da nanstans haromkring gar jag sa garna pa.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0