hart mot hart

kanns som jag blivit overkord av en ångvalt. hela kroppen varker anda ut till tå-spetsarna.
skulle behovt ga och fatt massage for lange sen, men min ordinarie massorska har jag raderat numret till efter hennes utbrott om att jag var typ dum i huvudet som inte ringde och avbokade min tid dagen innan och efter det slangde hon luren i orat pa mig. sant skit tar inte jag nar jag inte ens fick forklara varfor sa nu kan hon sitta dar hemma i sin gamla lagenhet och vara 500 shekel fattigare varje manad och inte forsta varfor. for for en infodd israel ar det lite av vardagsmat att standigt fa sant i ansiktet, men jag tolererar inte san behandling alls.
for mig ar det hart mot hart som galler om det ar sa att jag har ratt, vilket jag har i det har fallet.
tyvarr ar detta lite av en katastrof just nu, men det ska jag styra upp idag. hon ar knappast den enda som vet hur man knadar kroppar.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0