halla! nan hemma?!

vi har fatt en ny kille pa jobbet, eller metomtam (storande objekt ) ar en battre beskrivning av honom. hans IQ kan verkligen inte ligga hogre an sa lagt man kan ha.
forsoker man vara snall och fa honom att kanna sig valkommen, sen gar han och fragar ut och staller de mest hjarndoda fragor till receptionisten, eller krav kanske man ska saga i utgangspunkt fran mig. "varfor far hon det och inte jag?" "varfor ar det sa?" "varfor inte sa? " "jag tanker inte gor det har" osv..
igar gjorde han bort sig totalt, och mer an en gang efter bara 3 dagar. nu har alla fatt nog och enda anledningen till att de later honom vara kvar ar for att vi behover en ny medarbetare som kan assistera mig for jag har inte tid med alla sysslor langre.
att vi rakar jobba pa en av de mest eftertraktade salonger i Tel Aviv och i Israel dit alla kandisar och rika folk kommer verkar inte fa honom alls att andra sina bondefasoner till mer taktiska och professionella. har helt underbara kollegor och chefer och battre lon far man leta efter i detta land som frisor ( om man inte har eget).
forstar mig inte pa folk ibland..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0