det har ar inte rattvist!

Jag far inte alls som jag vill, nu igen!!! Blev precis valdigt kinkig. Det var meningen att vi skulle aka och hoppa fallskarm men det blev tydligen installt pga av for stark vind eller nat. Det ar liksom ingen vind idag men kanske det var den enda bra ursakt att komma med. Att dra en historia om fel pa flygplanet kanske inte vore sa smart, vad vet jag.
Sa jag kom upp med plan B, att aka till Doda havet. Det ar ju bara en timme dit med bil. Hade varit skont att flyta runt och rengora huden i det valdigt salta vattnet lite, forsoka simma, leka i leran och lata sig i solen men nähä, det blev det heller inget av med.
image186
(den dar gubben forstorde inte alls hela bilden)

Istallet ska vi bjuda med I's foraldrar pa restaurang lite senare. Har inga problem med det, men kanner inte for det just idag. Kanner inte alls for att vara med aldre folk idag. Jag maste vara sa ordentlig da och prata pa hebreiska om saker jag inte alls har lust med just nu. Kanner mig busig och vill bara vara jag. Det har ar inte rattvist!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0