bonuspoang

nu ar det bara 2 1/2 dag kvar sen aker vi ner till solen i Eilat en svang over helgen. behover komma bort lite.
har fortfarande inte fragat om ledigt pa fredag och byte av arbetspass pa torsdag, de gor jag idag, men det ska nog ga bra.
jag har namligen lite av bonuspoang pa jobbet kan man saga forstar ni.
att jag blir behandlad pa annorlunda satt an alla andra for att jag ar svensk tycker jag ar lite festligt i detta sammanhang. forra gangen jag fragade om ledigt, ringde chefen upp mig personligen och sa att han skulle gora vad som helst for mig sa jag blir nojd for de trivs sa bra med mig pa jobbet. detta skulle kunna betyda att jag i princip kan gora vad jag vill, men missbruka det hela tanker jag faktiskt inte gora. sa dum ska man inte vara.
att det ar sa kort tid kvar innan jag aker bor racka. normalt satt tycker t om jag att det ar lite val kort inpa, men resan bestamdes i sondags sa inget jag kan gora at nu.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0