wow, det funkar igen!!


 

Sen jag skrev det senaste inlagget har jag inte kunnat logga in, undrar om de blev arga pa mig. Det verkar ju nastan sa, jag blir straffad for min asikt, och eftersom jag redan gjort mitt avslutande pa hur irriterande detta ar sa slutar jag har.



 

image54

Det har ar iallafall vad jag tycker om det just nu, Brittans min ar oslagbar!!
Och vad jag kanner just nu, dvs i min kaft vet jag inte var jag ska borja. Satte ju in min tandstallning for 2 dagar sen och kan saga att det har ar nog bland den varsta smarta jag kannt pa lange, fy helvete vad ont det gor!!!! Ar dock glad for att det bara sattes i underkaken for hela insidan av munnen ar helt sarig och uppsvalld, ser ut som ett mongo just nu. Overkaken har en plast-skena som det ar meningen att jag ska ha hela tiden (men nu har jag den endast pa natten for smartans skull), for en sak i taget, sluddrar nar jag pratar utan den och nar jag har den pa,ja ni kan ju tanka er. All tung-brytning med hebreiskan gor det omojligt just nu.
Fan, skulle ha lyssnat pa tandlakaren nar han sa att -"vi kanske bara satter pa overkaken nu och nasta gang nere, for det kommer bli ett litet tryck forsta veckan, och om du ska pa brollop pa sondag kan det ju vara en bra ide.. Du kommer att hata mig i nagra dagar nu.."
Men jag var ivrig och tyckte tvartom, for dessutom ar han ju totalt uppbokad och vill inte vanta ytterligare en manad. Ville fa det gjort, fast jag forstar vad han menar.. NU.
Har inte heller kunnat ata sen dess for tanderna dodar mig langsamt, sa har en ofrivillig diet for tillfallet, pa gott och ont. Eftersom jag redan ar underviktig enligt BMI kanske inte sa bra, men for att se extra fit ut for brollopet, ja kanske..

Har anda svavat pa moln sen igar morse for jag har VARLDENS underbaraste pojkvan (enligt mig saklart). Vackte mig med att gora varsta karleks-forklaringen igar och vi lag och myste i sangen en stund.(jag ar riktigt elak vanligvis 1a timmen..) Och han ringde typ 5 ggr till mig igar for att hora hur allt ar med tanke pa ovanstaende text. (vilket kan verka lite drygt,men om ni kande honom skulle ni forsta att han inte ar en san som gor det)
Sen vi flyttade hit har massor i vart forhallande blivit sa mycket battre, som om vara sjalar hittat varandra, eller snarare han hittat till mig. Han har gjort de mest underliga grejer for mig som jag inte i min vildaste fantasi hade kunnat ana att han Mission Impossible Mr Macho-man skulle fa for sig att gora,men nu har han det. Mina onskningar har blivit besvarade utan att jag gjort ett endaste dugg. Man kan ju vara lite sega pa den fronten tror jag och ar radd att saga sina kanslor, som min man t ex. Han tycker att jag borde veta vad han kanner for mig eftersom han gor en massa saker for mig hela tiden, och aven om det ar sant sa ar det de sma orden som betyder mest ibland, for mig iallafall. Bryr mig inte om nanting annat, for saker ar bara matriellt och kanslor nagot annat, eller har jag fel?


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0