vanner betyder mycket

mina gulliga kollegor ringde precis upp mig och fragade hur allt stod till med mig. det har aldrig hant mig innan, och det tycker jag ar ett MYCKET STORT +. ar sa glad att jag jobbar med sana underbara manniskor, for det ar ju det som ar hela poangen, att ha bra och omtanksamma vanner pa jobbet for att trivas.
fick tyvarr annu mer skuldkanslor av att hora att de haft sa mycket att gora (pga att det ar annu en helg pa tisdag) att de knappt haft tid att saga ett enda ord till varandra senaste, but what can i do?!

jag kan bara hoppas att jag mar battre imorgon, for maste fraga om ledigt nasta vecka. I har namligen planerat att vi ska aka till Eilat och halsa pa vara kompisar och han mer eller mindre vagrar ta ett nej till svar. vi ska aka oavsett sager han for vi behover komma bort och koppla av lite, och det har han ju faktiskt ratt i.
jag bara langtar till att fa lagga mig pa stranden, lapa farg och fa simma i Roda Havet. skulle vilja dyka ocksa, ska tydligen vara helt sagolikt vackert dar nere.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja,det AR verklige sagolikt vackert har :Dses i vimlet har da.vinkar om jag ser dig :D hihi

2007-05-16 @ 21:56:26
Postat av: Emelie

gud så härliga bilder

2007-05-17 @ 12:17:36
URL: http://emelieg.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0