suck!

Hm,det ar fortfarande knas med min blogg, vet inte varfor och vet inte om det ar av en slump att jag och en annan bloggerska som yttrat oss om de eviga problemen fatt var text forstorad och stora problem med inloggning, alla valmojligheter blockerade osv. For det kan val inte vara min dator som strular till det. Kan dock kommentera numera. Guld-stjarna till er...oh?

Ar lite smatt irriterad pa det mesta for tillfallet, det var ju ovanligt!!
1. Av nan konstig javla anledning ar det bara mig myggorna ger sig pa, det kliar som in i h-te pa alla mina 10 stallen jag lyckades fa pa av EN ENDA mygga pa 5 minuter haromkvallen. Fick hora att de gillar sott blod, och med tanke vad jag smaller i mig om kvallarna kan det nog stamma bra. Trodde inte de flog omkring sa hogt uppe men tydligen.
2. Ar arg pa mig sjalv att jag ar sa trott efter jobbet att jag inte orkat aka ivag och handlat, sa jag har fortfarande inte inforskaffat mig en utstyrsel till brollopet pa sondag.
3. Vilket leder mig till stress for jag ar ALLTID ute i sista sekunden och blir pa daligt humor.
4. (jag ar tyvarr for mycket pedant for mitt eget basta) Ar panik-slagen av hur vidrigt ackligt lortigt det ar i lagenheten och vet att jag maste ta itu med det efter jobbet idag och det ar saaaaa traaaaakigt!!! Ska forsoka hitta mig en staderska som kan komma och roja upp minst 1 gang/v.
5. Sluta blasa in all sand och skit i vart hus vadret!!! och snalla sluta vara sa kvav vinden!!
6. Tanderna varker fortfarande hysteriskt mycket och det ser ut som jag har stoppat bomull i kinderna.

Vilka problem jag har, ha ha.. Ska ga en promenad nu far se om det blir battre..
                                                  

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0