sjuk igen!!!...

image56

Jo, det kan jag tala om for er som inte haft det!! Ett VALDIGT irriterande blockage av horsel som borjar med en mycket smartsam huvudvark som gar ner genom orat och halsen. Det fattades bara det antar jag. Hade som jag tidigare namnt virus i forra veckan och givetvis fick jag oroninflamation pa det. Visste inte vad jag skulle ta vagen igar pa jobbet med den plotsliga feber, smarta och illamaende som gick valdigt snabbt. Innan jag han fraga chefen nastan befallande bad han mig att ga hem for jag sag rent ut sagt fordjavlig ut. Var dessutom helst forstord fran brollopsfesten i sondags,men jag hade faktiskt ingen baksmalla av allt vindrickande, mest sa dar trott att man haller pa att svimma. Tur att jag fick det efter den iallafall. I skjutsade mig blixtsnabbt till lakaren nar jag kom hem fran jobbet som konstaterade att det var en valdig allvarlig inflammation, sa det blev till att vara sjuk hemma igen och ata pencillin i 1 vecka.
Kanner mig taskig emot S pa jobbet som maste avvara sin lediga dag pga mig men det ar ju inte mitt fel vad som hant och att vi faktiskt inte har tillrackligt med personal. Chefen har satt ut en annons men an sa lange har ingen lamplig borjat.

Brollopet var for ovrigt en valdigt trevlig, men dock liten tillstallning. Och lite besviken blev jag ocksa av hur simpelt det var. Stressade upp mig alldeles for mycket innan angaende kladsel och hur det skulle vara, for nar vi val var dar sa visade sig att jag och I var de mest uppkladda, och jag ar glad nu efterat att jag inte valde annan kladsel.
Det hela kandes mest som ett party och inget speciellt egentligen. T om mitt har-arrangemang var mer speciellt an brudens (S fonade rasta-skruvar i hela mitt har som sattes upp med nalar lite halvslarvigt bakat) och fick komplimanger av nastan alla. Har varit pa betydligt mer specktakulara events, men visst, alla ar vi olika med olika krav och klass. Traffade atminstone en massa vanner och hade superskoj och egentligen ar det ju det som ar huvudsaken.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0