riktig olycka


Det har ar ju helt sjukt.. Har sitter jag en lordag-morgon och skriver nar jag egentligen borde sova eftersom jag ar ledig. Tyvarr har jag en vackarklocka inom mig som sager at mig att vakna den har tiden varje dag sa jag hinner med morgon-rutinen innan jobbet, drygt att kroppen vanjer sig med det.
Sen tror jag att jag ar lite nervos for att I annu inte kommit hem fran svensexan igar. Inte for att jag borde vara orolig for att han ska gjort nagot olovligt utan mer for att jag vet hur galet det blir varje gang han gar ut och han kor ju trots allt bil hem. Vet inte varfor, men sen vi flyttade hit ar jag alltid lite radd att nat ska handa pga allt man ser pa nyheterna varje helg. Det ar nastan alltid nan/nagra som hamnat i kniv eller pistol-drama och dott pa krogen eller nan trafik-olycka med fulla ungdomar. 
Nu vet ju jag i och for sig inte vad de hallt pa med och var de ha varit sa ska nog inte spinna vidare pa allt som skulle kunna ha hant for da blir jag galen, och ringa tanker jag ju verkligen inte gora.

Hade planerat att tillbringa hela dagen pa stranden idag men det ar for tidigt for att se om vader-rapporten stammer. Det ska tydligen vara storm och regn idag och for tillfallet ser det ut som raka motsatsen. Annars hade det varit en helt perfekt dag att aka och kopa klader, MEN eftersom allt ar stangt varje lordag kanske jag i slutandan blir hemma-sittandes.

SHIT!!! Mitt i skrivande stund, mobilen ringde nyss. Tro det eller ej men I ringde och berattade att 2 av vara vanner som var med igar precis varit med om en otack bil-krasch och han sag det mitt framfor sina egna ogon for han korde bakom, och att han sitter nu hemma hos en kompis och tar igen sig efter chocken och vagar inte kora for han ar full. Scary!!! Usch, jag hatar nar jag kanner pa mig sant. Jag ar lattad att det inte var I men just nu spelar det ingen roll for faktum ar att det ar nagra jag kanner och jag hoppas verkligen att ingen ar skadad.
Nu slipper jag iallafall sitta och oroa mig for vad jag tror kanske hant, men oroar mig istallet for vad som VERKLIGEN HANT!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadine

men gud...vilken tur att inget hände...mamma mia...hälsa honom från mig. puss till dig också

2007-05-12 @ 16:32:00
URL: http://nadinemperio.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0