ovasen

  vad kan denna bild ha gemensamt med denna

  och  ??


jo, de for en massa hogt oljud ifran sig, och det ar det storande ljudet som pagatt i mitt igenbommade ora sen igar, ovasen samtidigt som jag inte hor. kan det bli mer fel!? kandes som jag legat och gosat med en paslagen hartork hela natten, (och NEJ, det ar inte min pojkvan, for han snarkar faktiskt inte.)

hade tankt att dammsuga lite idag, men nej tack det tanker jag inte utsatta mig for nu.
jag ville inte veta hur det skulle vara att vara dov for det ar hemskt nog anda att nagon behover vara det, men hade visst inget val.. ja ja.

ska nog ge mig ut pa en joggingtur istallet, och branna lite pa mina forsloade lar som inget annat an legat och vilat den senaste veckan. for inte ska man val vara inne eller vara stillasittande och bara dega over huvudet taget  en sa vacker solig och varm fredags-eftermiddag som denna he he.
vad kvallen kommer erbjuda ar fortfarande pa oppen-till -forslag-listan.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0