ointressant vetande

detta ar valdigt ointeressant MEN,
iih!! har precis pratat med min ABSOLUT BASTA vaninna som tyvarr bor i Sverige. vi har bestamt att vi ska motas upp pa nan plats i Europa (givetvis) och semestra ihop i sommar. det ska bli sa jakla kul!!! har inte traffat henne sen jag var hemma sist och det var typ 1,5 ar sen om man raknar bort att jag var tvungen att aka hem och operera mig, da akte jag bara "hem" av en enda anledning (som jag helst hade sluppit) och sen fort som fan till Barcelona igen.
det ar dessa ljusglimtar man lever for att fa kanna emellanat. det skulle vara sa trakigt om man kande sa hela tiden for da skulle man ju inte veta hur glad man verkligen ar.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0