njae..

jag ar pa sko-jakt nu igen. har blivit lite manisk att hitta liknande sandaler.
ar sur pa mig sjalv att jag inte kopte ett par knallroda i skinn forra sommaren nar jag var har pa semester, for givetvis finns de ju inte kvar.
det tillhor en av de stora missarna jag lyckas gora gang pa gang ocksa, att tanka pa saken istallet for att kopa direkt for jag vet ju att jag inte gar tillbaka.
varfor gor man sant hela tiden?
vad ar det jag behover fundera pa egentligen, om jag vill ha nagot?


dagen har gatt riktigt fort idag, kanns inte alls som jag har jobbat nastan 11 timmar for sa himla roligt var det faktiskt inte sa att man tappade bort tiden. snarare tvartom, var riktigt sur/irriterad pa chefen som typ total-ignorerade mig mest hela tiden, som om han var arg pa mig for att jag varit sjuk och de har suttit i skiten. sa inte ett enda vettigt ord till mig, inte ens god morgon, hur mar du? enda gangerna han var tvungen att saga mitt namn var nar han ville ha hjalp med nagot, och det alltfor ofta. han kan ha ett sa drygt jakla satt att bete sig pa ibland, storande med flit.









Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0