Metall-girl


image53???!!!!!!

image52

Antligen!! Idag far jag min tandstallning paklistrad!! Ha ha, nu kommer jag kanna mig som varsta metallmuns-prinsessan. Det varsta ar over med viruset  och jag maste ga till jobbet idag, suck!
Sjalvklart tycker min kille att jag bor vara hemma annu en dag men eftersom jag ska till tandlakaren senare idag (for den tiden tanker jag inte andra) vill jag ga till jobbet for att inte kanna mig konstig imorgon att jag typ var tillrackligt frisk for det men inte for jobbet, dessutom fick jag bara sjuk-lakarintyg pa 3 dagar.

Var ju pa stranden en stund igar ocksa, sa jag ar faktiskt mycket battre (jag hatar att jag maste vara sa arlig jamnt och inte utnyttja det lite och njuta av extra "ledighet" men vad gora?!..dessutom gillar jag ju faktiskt mitt jobb.)
Kanner inte att jag har den powern annu eftersom jag trots allt bara jobbat 2 manader. Efter den 3e kan jag kanna mig mer saker eftersom den israeliska lagen sager att arbetsgivaren INTE kan sparka mig hur som helst for da ar jag fast anstalld. Har kan man tydligen bli av med jobbet dagen innan och darmed ingen lon, det ar nog en av de fa saker jag gillar med Sverige (hor och hapna!!) att man far fullt betalt oavsett om man jobbar eller inte den manad man blivit uppsagt. Fackforbund ar bra ibland, men de tar en massa javla betalt for en san service ocksa!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0