Mazal Tov Lilach!!!

Igar kl 06 pa morgonen kom antlingen flickebarnet ut, och givetvis akte vi alla efter jobbet och halsade pa. Ha ha, hon var saa gullig!! Sjalvklart hade ingen kamera med, men det far bli nasta gang. Snacka om vilken skillnad med bb-avdelningar! I Sverige ar det sa lugnt och tyst att man knappt vagar prata, och har ar det kalaballik. Folk skriker och tjoar, och det ar rena rama festival-folkmassa-köande for att komma in i entren, nastan iallafall.
Det kandes sa overkligt allting pa nat satt, att hon fatt en bebis och blivit mamma. Tankte aldrig pa det sattet innan av nan anledning, och nu ar det sant. Hon borjade nastan grata nar hon skulle forklara hur det kandes, jag blev lite radd men aven uppspelt. Jag vill ocksa ha!!! (fast inte genomga sjalva fodandet, det verkar for otackt) Kanske det betyder att jag inte ar redo, men borjar ju bli till aren och vill inte for sent.

Jag hade aran att kora alla oss till sjukhuset och gissa om chefen var nervos?! Ha ha, nar han fick reda pa att det ar forsta gangen i mitt liv som jag haft korkort och dessutom bara 5 manader blev han skit-skraj och var tvungen att sitta bredvid mig att dirigera och komma med tips. Jag skulle hallt tyst, men det var sa kul och helt oslagbart att se reaktionen om att jag ar Nahag Chadash.
Givetvis blev jag tyvarr ocksa nervos, aven om jag har bra sjalvfortroende. Chefen: -"kor sakta, sakta, ta till vanster, hoger, se upp for den dar bilen osv... De andra:- "shut up and let her drive", i bakgrunden: hog trance.

Har precis fatt reda pa att vi som bor utomlands inte kan skicka kommentarer mer sa jag sager till er alla som skickar till mig att ha overseende med att jag kanske inte borjar alla mina inlagg med svar av kommentarer.
Till Jessica: Kul att jag inte ar ensam. Vad gor du har, och var bor du? Eftersom du inte skickade mer uppgifter far det bli sa har. Svar pa din fraga, vi traffades pa Ibiza for 4 ar sedan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :D
Vad menar du med att vi som bor utomlands inte kan kommentera mer..?:/ alltid ska det vara natt :D
Jag bor i Eilat(flyttade fran jerusalem 1 mands sen),men eftersom har finns inga ulpanim for oss "turister" sa far vall bege mig till tel aviv pa kvallsskurser 2 ggr i veckan.aarrgh.Annars sa soker jag jobb,vad som hellst har gar det inte att vara krasen :D Och jag kom hit pga av samma orsak..min pojkvan :D som jag traffade i thailand 2004.. har e min email om du far lust att skriva,vi ar anda ratt sallsynta har vi svenskar :D [email protected] care!! :D

Jessica

2007-05-03 @ 12:17:32

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0