less pa det mesta

uuuhu!! ville verkligen inte aka hem fran var lilla semester i Eilat. det var sa jakla skont att bara ga runt i minimala klader och inte bry sig ett dugg om vad folk sager. hade glomt bort hur det var, och det gjorde mig bara mer ont o hjartat. -att jag inte kanner mig tillrackligt fri har alltsa.
inte for att det ar forbjudet pa nagot satt alls dar jag bor att kla mig hur jag vill, men det ar sa otroligt gammaldags pa alla satt och vis att bara tanken pa vad som kommer handa om jag gor det skrammer mig.
och min underbara underbara kompis, har saknat sa att bara gora saker som bara vi gor tillsammans och det kandes inget vidare att aka hem sa snart. sa har planerat att aka sma weekends har och dar och halsa pa henne for sa langt bort ar det ju faktiskt inte, 40 min m flyg.. suck!!! klimatet och levnadsattet dar ar perfekt for mig, som i Spanien...
har inte knappt ett enda kort fran vistelsen, kom hem med en massa shopping dock men jag har ju ingen modeblogg sa detta inlagg ar nog ratt meningslost och trakigt, men det ar ju jag som styr sa...
ar helt less pa det mesta just nu, framforallt pa att jobba. det var verkligen en sak jag insag nar jag var borta, att mitt jobb ger mig faktiskt ingenting mer an att jag funnit vanner. allt jag tycker ar roligt med mitt yrke gor jag inte alls, varken i kreativitet eller tankande, mest bara vad chefen sager jag ska gora, precis som en robot, med andra ord VARDELOST!!! sa fort jag bara kan ska jag sluta har jag nu bestamt.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0