Ledig men panik

Fr om nasta vecka har jag aven halva mandag ledig, det kanns sa skont, hela 3 dagars ledighet pa raken i veckan, kunde verkligen inte ha blivit battre.
Men nu har jag lite smatt panik, om 1 1/2 vecka ska jag pa brollop och har fortfarande inte inforskaffat mig en outfit. Vad ska man ha pa sig pa ett judiskt brollop? Har hort att de flesta ar over-stylade upp over oronen, men det ar liksom inte riktigt jag. Behover hitta en klanning som ar elegant men anda inte for mycket och har absolut ingen aning var jag ska leta. Blir inte lattare av att min pojkvan vagrar folja med mig som rad for han tycker jag har bra smak och kan hitta nagot sjalv, och det kan jag saklart, men till den ar tillstallningen maste jag nog ha med mig nagon som vet. Tips nagon?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har var jag igen :P jag har sjalv varit pa ett brollop har,och fick intrycket att folk ar mer "nerkladda" an pa vara brollop i sverige,va du an tar pa dig kommer du inte kanna dig udda,sag folk i kostym,sa kom en annan nisse med jeans och flippisar sa det var en blandad grupp :D

2007-05-03 @ 12:23:02
Postat av: Jonna

Jessica pluggar du i Tel Aviv?

2007-05-03 @ 19:08:59

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0