Lag Ba Omer

                   

Igar var det det arliga firandet med "maj-kasen" som vi har i Sverige den sista april, har kan man lasa mer om det om man vill. Har inte samma innebord som hemma givetvis!! Skrev i ett tidigare inlagg att det ar den 23 maj,MEN det ar det inte. Da ar det en annan helg, igen..Shavuot.
Det maste ha eldats rejalt igar for allt man ser ar gra-vit rok som ligger som en dimma overallt, och det luktar brand ute, vilket betyder att jag fatt tilbaka mitt luktsinne igen, yeey. Man kunde hora en massa ambulanser och polis-bilar hejvilt tjutande pa kvallen sa det maste ha gatt hett till, ha ha.
Skulle ha haft bbq med alla pa jobbet pa beachen igar-kvall men eftersom jag blev sjuk sa stalldes det hela in, hade anda ingen lust att ga.

Borjar bli RIKTIGT RIKTIGT rastlos av att vara inomhus nu, sen i torsdags-kvall narmare bestamt har jag inte kunnat gora ett skit. I och for sig bor man ju helst vila nar man ar sjuk men jag brukar inte vilja inse faktumet att jag ar det och inte ska anstranga mig alltfor mycket, utan vila sa jag blir frisk, men det ar ju SAAAA TRAAAKIGT!!

Den har boken tog jag mig "tid" att lasa igar (har haft for mycket tryck fran nasan for att kunna koncentrera mig) men kanns som jag tagit mig vatten over huvudet med den. Sa himla komplicerad med alla dessa (  ) efter alla nya ord, och som man inte kommer framat alls. Kom till sidan 46, sen gav jag upp.




Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0