jassa Valborg..

Ha, Ha,inte visste jag eller snarare sa tankte inte jag pa att det var Valborg igar. A andra sidan borde jag ha tankt pa det eftersom 2 av mina vanner- Gingit fran Tyskland fyllde ar igar och aven en kompis i Sverige som jag glomde ringa till, fy pa mig!!!  Jag ar helt slut varje dag efter jobbet sa hjarnan kopplar liksom bort.. Det var verkligen ett bra tag sedan jag "firade" Valborg, kommer ihag en gang i Uppsala pa den tiden man alltid blev dyngrak.

Har tands det ocksa brasor men det sker inte forran den 23 maj och av (som vanligt) helt andra orsaker. Snart kommer aven "vatten-dagen" som vi har for att valkomna sommaren, sa blev tipsat om att inte ha nat vitt pa mig den dagen igar. Kan nog vara smart, for tydligen ar det vatten-krig hela den dagen..

Ikvall ska vi ha mote om det som intraffade forra veckan, och det ar sa skont att min chef faktiskt ar pa min sida. Killen pa jobbet har fatt varsta rycket och skrek aven pa chefen i sondags, vilket saklart inte kan accepteras om ingen anledning finns. Han ar nog schizofren som jag trodde..
Vi vantar hysteriskt pa att den gravida tjejen ska trycka ut ungen nu, det borjar ga over tiden och hon ar jatte-radd for att foda. Hade varit coolt om det blev idag 1 maj, samma dag som chefens fodelsedag, men nar det an blir sa kommer det bli SA kul. Langtar verkligen. Men det kommer bli lite konstigt for har lart kanna henne med mage sa det drojer nog ett tag for mig att vanja mig med henne utan. Hon ska tydligen vara jattesmal. Hon tycker att jag ska bli gravid nu ocksa sa att hon kan vara den smalaste pa jobbet istallet, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

har inte kunnat kommentera innan,men foljer bloggen med ett leende i mungipan :D ar en annan blond svensk varelse som bor har,forsoker forsta sig pa spraket och fumlar runt :D grymt kul!! :D var traffade du din pojkvan??:D

2007-05-02 @ 12:58:24

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0