Jag ar faktiskt sjuk!!!

(Jessica: Tack for tipset angaende klader till brollopet forresten. Hade inte en susning om att det var sa casual. Da kanske jag t om kan ga med jeans, nan schysst top och high heels...)

 Vaknade helt forstord i morse, tappt nasa sa jag knappt kan andas, huvudvark m feber-frossa och givetvis en-gang-i-manaden-varken. Ville bara do i forsta ogon-oppningen. Det blir att stanna hemma for dig i dag sager I och kanner pa min brann-heta panna. Det blev sa, men inte forran jag verkligen provat om jag skulle kunna ga att jobba, med att ga upp och ta mig en kaffe,men nej.
Kom precis hem fran doktorn som gav mig en massa mediciner, jag har tydligen virus. Den dar typen som de flesta far i borjan pa sommaren da det ar hett, kvavt och kalla vindar om vartannat med kall air-condition inomhus. Jag ar sa arg. Har lyckats halla mig frisk sa lange nar alla andra varit sjuka men nu gick det tydligen inte langre.
Onskar att min mammas lilla hund kunde ha varit har nu och gosat med mig som han gjorde sist nar jag var i Sverige efter operationen. Mamma sa att han letat efter mig i en vecka nar jag akte darifran for han kande pa sig att jag var sjuk och var orolig. Djur forstar sant.

Nu kan jag antligen komma igang med bok-lasningen, aven om jag saklart hellre hade varit frisk. Men vad annat kan jag gora i detta tillstand. Det ar helt underbart vader ute men dar far jag absolut inte vara just nu..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0