irriterad som vanligt!!

Kos emek!!
Forstar verkligen inte vad nissarna som anordnar blogg.se haller pa med egentligen!
ALLTID ar det nat javla knas, ar det inte kommentar-funktionen sa ar det nat annat, som nu t ex, ska det ta 111 ar att kunna logga in pa sin egen sida for allt man gor visar bara "Cannot find the server" och jag vet  ATT DET INTE har nanting att gora med min dator-uppkoppling eftersom allt annat jag grejar med fungerar utom har saklart pa blogg.se. Jag ar knappast den enda antar jag

Det har kommer bli det sista utbrottet jag skriver och tanker om vad jag tycker om jonsarna, (det blir ju lite for tjatigt och eftersom jag anser att min tid ar alltfor dyrbar att spenderas pa att odsla energi pa det) och dessutom leder det inte till nagon annanstans an till att gora mig mer irriterad. Men VAD FAN HALLER NI PA MED GRABBAR?!
En kvinna skulle inte lata detta paga sa har lange. For bloggen ar val inte bara till for svenskar i Sverige, eller??!!
Jag borjar fundera att det kanske ar sa pa allvar..

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in min och kommentera!

2007-05-07 @ 18:52:21
URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: Urban

Jag håller med dig, det har varit lite segt den senaste tiden..:(

2007-05-08 @ 01:44:13
URL: http://bollfot.blogg.se
Postat av: Nadine

jag har samma problem

2007-05-12 @ 00:36:35
URL: http://nadinemperio.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0