fundersam



another day in paradise has just begin??

ja det kan man ju undra om det verkligen ar.. solsken och supervarmt ute ar det iallafall. igar hade vi annu en dag av skumt, kvavt vader och hela himlen var vit.
ikvall ska jag ha mote med chefen om nagot som jag inte har en aning om. ar valdigt fundersam. det var namligen det forsta han sa nar jag kom hem fran Eilat i mandags, -"om nagra dagar behover jag prata med dig om en sak". verkligen skumt, men har forsokt att inte tanka pa det och oroa mig eftersom jag inte vet for 5 ore vad det ar han vill ta upp med mig. oavsett tror jag nastan att jag skiter i om det skulle vara nat negativt om mitt arbetande for som jag namt tidigare ar det liksom inte sa roligt iallafall, men tycker definitivt inte att jag misskot mig pa nagot satt, snarare tvartom, ja ja..

idag aker mitt gull pa business-trip igen. en massa inkop av land senaste. ar ganska skont att ha helgen for mig sjalv sa jag kan aka till stranden och stanna sa lange jag vill, he he. ar sa frustrerande nar man kanner varmen men maste vara inomhus de basta timmarna pa dygnet under veckan.

sa dar ja, nu var andra koppen morgon-kaffe slut och det ar dags for mig att rora pa mig. kanner hur riktigt sladdrig jag borjar bli och det kanns valdigt obekvamt.







Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0