forvirrad

Hm, scary, tror visst att var dator ar pa vag att kollapsa, det blev just vit ruta med svarta streck pa sa jag var tvungen att dra ur kontakten for att borja om. Far se hur det gar den har gangen nu da...

Febern har fortfarande inte slappt och trycket fran nasan upp till huvudet blir inte heller battre, utan lukt och bort-domnad, som om jag snortat kokain hela natten, MEN VILKET JAG GIVETVIS INTE HAR!

Jag hatar att vara sjuk nar det ar fint vader ute. Sa typiskt, varje gang jag ar ledig blir vadret "samre" an vad veckan varit och nu ska man bli sjuk istallet, suck!! Har iallafall turen att vara hemma ensam en stund nu for I har akt till sina foraldrar nu igen, det ar ju Shabbat och ar faktiskt lite lattad over att jag inte behover ga dit.
Ar kanske lite elakt, men ibland har jag inte lust helt enkelt, och det ar tur att det bara ar varannan lordag numera. Dessutom hade vi ett litet tjafs, eller rattare sagt drev han mig till vansinne sa jag bad honom ga tidigare an vad han tankte. Behover den har tiden for sjalv, utan stornings-moment. That's my only need nar jag ar sjuk, eller nagon som pysslar om mig pa riktigt och inte ber mig fixa allt hela tiden.

Ibland kan jag kanna mig riktigt instangd har, som om jag inte far luft. Det har ingenting med vart forhallande att gora utan av landet i sig, och manniskorna. Det ar svart att forklara, men lite som om jag skulle bo i Sverige, OH NO!! HEMSKA tanke!! Sa jobbigt ar det verkligen inte!!!! Men pa nat vis kanner jag avsky samtigt som jag gillar att bo har. Ar nog lite forvirrad for tillfallet och vet inte riktigt vad jag vill. Bara att jag maste ha miljo-ombyte.

image46   image47

Hittade flyg harom dagen, 1 vecka t/r Tel Aviv-Stockholm for bara 299$, riktigt bra pris. Egentligen vill jag inte aka hem och halsa pa alla heller. Vill aka till en helt ny outforskad plats, och det kanske gor mig annu mer frustrerad och arg eftersom jag absolut inte kan aka nanstans i denna stund eftersom jag jobbar...


Kommentarer
Postat av: Jessica


"Ibland kan jag kanna mig riktigt instangd har, som om jag inte far luft..........."

Sa kanner jag ocksa da och da,bet inte vad jag ska ta mig till och tar allting over honom istallet.
Men ALLT ar ju sa annorlunda,manga ggr sitter man dar och jamfor allt med sverige(HALLO,jag som bokstavligen spyr galla over sverige annars :P)
Sa trott pa hela shabbaten ibland,orkar umgas sa intesivt med hela hans slakt VARJE vecka.Sa jag e glad vi flyttat hit,till eilat,Faktiskt :D

2007-05-06 @ 14:03:57

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0