doktor from hell

jag dor av trotthet!!! vet inte ens om annu en kopp kaffe kommer hjalpa mig denna morgon.
pencillinet far mig att kanna mig smatt berusad, tur att jag precis tog sista tabletten. egentligen forstar jag inte vad den har veckans knaprande ska ha hjalpt mig, for hor fortfarande ingenting, bara en massa brus och borrande. borde man atminstone inte fa tillbaka horseln efter att ha skadat levern med sa starka preparat?

maste nog ga till psyko-doktorn och fraga, aven fast jag inte vill. han ar helt stord, en tidsinstalld tickande bomb redo att fa utbrott vilken sekund som helst. kan inte forsta hur en sadan man kunde fa jobbet som lakare fran forsta borjan. och tyvarr ar han den enda pa kliniken jag tillhor..
I var nara att dunka ner honom sist (och garna latit polisen hamta honom) for doktorn blev helt eld och lagor nar inte mitt magnetkort fungerade pa vanligt vis (pga att jag fortfarande klassas som turist fram till att jag far mitt israeliska id maste numrena pa mitt kort sattas in annorlunda) och tokvagrade lata I hjalpa honom for han hade minsann jobbat i 10 ar och visste hur man skulle gora. det tog 10 min, han skrek, slog navarna i bordet och receptionisten var tvungen att komma och gora det for farbror doktorn holl pa att fa varsta frispelet medans jag satt bredvid och led av hemska smartor och han vagrade gora nagonting forran kort-fragan var klar. my God!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0