billigt ar aldrig bra

har sitter jag med mitt oljiga har och forsoker att inte klia sonder harbotten. vagrar anvanda skiten  som chefen lurade pa mig. jag visste redan fran borjan att det inte skulle vara bra, billigt ar aldrig bra. det luktar i och for sig gott men lamnar en lortig hinna over harstaet och det ser riktigt torrt ut.
hade turen som kunde kopa de har   istallet till reducerat pris for S pojkvan ar ocksa frisor, men det ar anda fruktansvart dyrt med dessa jamfort med nar jag jobbade hemma i Sverige och fick det mer an halften sa billigt, men oftast blev det dessa   som ar de absolut basta produkterna pa marknaden, men de finns inte i Israel tyvarr. haller faktiskt pa att forhandla med foretaget just nu for att kanske bli aterforsaljare for dem.
tills vidare, sa fort jag aker till Barcelona blir det till att handla upp hela lagret pa mitt gamla jobb.
Opps! he he, det blev visst en guide till harprodukter det har.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0