beslutsangest!!!!


Nu har jag nog varit runt i varenda jakla butik i jakt pa ratt outfit ikvall, och visst hittade jag en del grejer som jag kom hem med, (1 klanning, 1 kjol, 1 tunika, 1 top och 2 par highheels) men jag tror jag vill ha nat annat, nu nar jag provat allt hemma. Suck!! Kan man bli mer stord och helt besatt av beslutsangest?! Jag orkar inte med mig sjalv nar jag ar sa har, jag ar sa jobbig mot mig sjalv!! Men jag har liksom en bild i huvudet pa vad jag vill ha och ger mig inte tills jag hittar den, vilket jag formodligen kommer att fa ge upp.
Kommer ihag innan jag borjade Design & modeskolan for nagra ar sedan< da hade jag samma problem< hittade aldrig vad jag ville ha sa jag ritade och designade dem istallet och innan jag hunnit sy upp dem ja vips da kommer de ut i alla butiker> 
Det ordnar sig, som alltid men tror det har ar nan fas jag maste ga igenom varje gang for att kanna mig bekvam, sa tontigt, jag vet, for skonheten sitter ju faktiskt pa insidan, well.. nobody's perfect!!

Kommentarer
Postat av: yenny

Suck, jag hatar när man målat upp något i huvudet och är helt inställd på att SÅ vill man se ut. Det går alltid fel, för man hittar ju aldrig sina fantasiplagg.. Hahaha.. Jag är likadan!

2007-05-13 @ 19:50:31
URL: http://yenny.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0