back to rufs

kandes faktiskt ganska skont att ga omkring med dreadlocks och inte behova gora nanting at haret (inte for att jag ar sa tillfixad i vanliga fall heller..) men allt maste val ha ett slut nan gang antar jag sa nu ar man tillbaka med det vanliga blonda rufset.

 fore...                                        efter...
                       

har blivit tilldelad en uppgift nu igen av min kara pojkvan, som jag antar att jag maste ta itu med fastan jag inte vill. av nan anledning sa vet jag redan att det inte kommer bli som han vill men orkar liksom inte argumentera. vi borjar alltid tjafsa nar vi pratar om byrakratin i Sverige och hur mycket jag an forsoker fa honom att forsta att vissa saker inte funkar pa samma satt i sosselandet som i resten av Europa tycker han att jag ar trogfattad och puckad.
killar ibland alltsa... det roliga ar att min basta kompis gatt igenom exakt samma grej med sin man som vi argumenterar om, men jag har anda fel enligt honom fastan jag har alla fakta.

Kommentarer
Postat av: malin

heeej bli medlem här :
http://gratisgen.se/?Bli-medlem&ref=72972
tryck på bli medlem!
man kan få nåt om man bara värvar 7 st. DO IT!
hur enkelt som helst att bara värva 7 st, eller hur?

2007-05-16 @ 12:55:53
URL: http://malfs.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0