varfor kan jag inte ladda upp mina bilder???

antligen fick jag till det att satta in en profilbild pa mig men fattar inte varfor det inte fungerar med nagot annat!! ar lite trog med att forsta vissa saker nar det galler datorer men det ar  eller atminstone ska vara busenkelt att ladda ner en bild.. ska trixa lite mer senare, ar helt slut i kroppen idag och helt okoncentrerad, tror det beror pa vad jag skaffade pa mig igar men sluttjatat om det.
skulle behova aka runt och ova lite att kora sjalv for nu har det gatt lite mer an 3 manader sen jag tog mitt korkort har och reglerna ar att man MASTE kora med nagon den forsta tiden innan man kan ge sig ut sjalv i trafiken det ar bara det att jag inte orkar ta mig for det heller idag. varit sa himla slo senaste veckan men det ar som att ga in i en krigszon har, folk ar idioter och kor som galningar, det ar konstigt att det inte ar fler olyckor an det ar, och pa satt och vis borde jag ju vara glad att jag ovat har for klarar man det klarar man vilket stalle som helst.
borjat blivit sa negativ sen jag flyttade hit for lite mer an 7 manader sen och det gillar jag verkligen inte!! ar inte san person men det ar nastan oundvikligt eftersom alla runt om mig antingen klagar for klagandets skull eller tycker de ar storst och bast och har det basta prylarna till det basta priset osv. om folk har skulle lagga ner lika mycket tid pa att forsoka klura ut hur de skulle kunna skapa fred skulle det kunnat skett for lange sedan, men sa ar ju inte fallet tyvarr.
hur som helst, ska forsoka ta mig till gymmet iallafall sa jag kan fa ut lite av de aggressiviteten som snurrar runt i huvudet.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0