upp och hoppa!!

nu ar det pa tiden att jag tar tag i mig sjalv. igar spenderade jag mesta tiden i soffan framfor tv:n, var namligen helt trashad fran kvallen innans bravader och kom inte i sang forran kl 7.30 pa morgonen.
det ar stralande solsken och hur underbart som helst ute men det ar bara ett litet problem, eller GANSKA STORT problem idag, det ar namligen Shabbat och det innebar att exakt vad du an vill gora sa kan du inte det for allt har stangt, precis allt (varre an sondagar). idag ar vilodag for alla i Israel sa jag borde inte fa panik over att inte gora nagonting men det ar just det jag far. ar inget stort fan av denna dag for imorgon nar jag ar installd pa att ta det lugnt ar det som en mandag fast det ar sondag och dax for folk som arbetar att stiga upp (dock inte for mig for tillfallet) vilket innebar att jag inte kan ta det lugnt utan maste ta tag i allt ansvar man har under veckan. i och for sig ar jag ju inte sa himla upptagen med sant men ni vet vad jag menar.
jag ska iallafall ta mig en langpromenad nu och kanske aka till stranden senare vilket inte ar helt fel. behover fa bort de osnygga randerna fran i torsdags och fa lite mer farg, har inte varit sa har blek pa flera ar vilket ar konstigt eftersom jag inte bott hemma pa ett bra tag..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0