trottast

min kompis kom igar!! lite sent dock, hamtade upp henne kl 01 pa flygplatsen. eftersom jag vanligtvis crashar i sang kl 23 gick jag over min trotthetsperiod och gick och la mig 4.30 sa nu kan jag inte direkt saga att jag ar piggast i stan. inte min kompis heller som vaknade upp med mig men somnade igen (varav jag skriver).
stackarn, hade rest fran kl 05 pa morgonen igar. ibland undrar man varfor flygbolagen ar sa dryga och garna inte vill salja connecting-flights.
borjar kl 14 idag men just nu kanns det som det kvittar, far angest bara jag tanker pa att jag maste till jobbet snart. orkar inte med helgdags-ruschen idag. varfor ar folk alltid ute i sista sekund med att fixa haret for?
ar man dessutom tvungen att se bra ut i haret bara for att det ar helg?
vi frisorer kan minsann inte frascha till oss just av den anledningen att vi har inte tid, for den lagger vi pa er andra, a andra sidan sa tjanar vi ju pengar pa det.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0