till himmelriket?

till himmelriket?

nu har jag iallafall bestamt mig for att sluta grama mig over att jag inte bor i Spanien langre och att jag faktiskt bor i Israel. det har tagit bra lange att inse det och egentligen sa vill jag inte inse fakta for jag trivs sa bra dar borta jamfort med har, men eftersom jag ar tillsammans med varldens underbaraste kille gar jag honom till motes med att atminstone forsoka gora livet lattare, det gar ju inte att jag surar langre och for den delen sa alskar jag att upptacka nya kulturer men sometimes enough is enough om nan forstar vad jag menar. mest hela tiden lever jag i en bubbla sa nar jag kliver ur den blir jag sa sur, men bara pa mig sjalv for att jag ar det. tyckte iallafall att bilden passade bra in pa mitt humor idag, ska bli mina forsta steg mot att sluta vara negativ, men leat leat som det heter pa hebreiska..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0