surtrasket t/r

jo, och vad ar det som har hant idag da? typ precis ingenting sa nu ar jag dar igen i surtrasket!!
kan inte lata bli att bli upprord eftersom jag skulle ha varit ledig men inte fick det och vadret var stralande. alla vi frisorer (4st minus chefen) pa jobbet satt och rullade tummarna, at glass och rokte cigg nastan 4 timmar innan kunderna antligen bestamde sig for att komma men det var ju forstas inte till oss utan till chefen som tar in sa manga han orkar alla pa samma gang. och som pricken over i:t nar man tycker man kunde ha fatt gatt hem for lange sen, ja da far man JOBBA OVER en halvtimme eftersom vi ar tvungna att stada och fixa till innan vi kan stanga for dagen, vilket i och for sig jag inte har nagot problem med alls i vanliga fall men eftersom det hant alldeles for manga ganger sen jag borjade borjar jag bli lite smalack, och eftersom jag ar ny kan jag inte direkt oppna kaften hur som helst, lite av ett dilemma. for ovrigt ar ju allt superbra pa jobbet sa sana har dagar forstar jag inte varfor man ska vara tvungen till att genomga, vilket sloseri av vardeful tid som jag kunde spenderat pa massor av annat roligt.....
(for ovrigt fick vi alla ledigt en 1/2 dag var den har veckan pga att en kollega till mig klagade till bossen och sa att det minsann inte var schysst att vi maste jobba varje dag sa nu kan jag spendera den med min kompis pa onsdag hi hi!!)

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0