snabb dag

tiden gar fort nar man har roligt brukar det ju heta, och dagen har gatt valdigt snabbt aven om det kanske var den absolut basta i mitt liv. glommer alltid bort att jag ska tanka mer postivt  till saker och ting innan jag vraker ur mig en massa strunt aven om det ar bra att lufta sig i mellanat. ar iallafall pa mycket battre humor nu, var ju riktigt ordentligt sur i morse. och mest pa att jag inte kunde gora vad jag egentligen ville gora idag nar jag har tid, namligen ut och shoppa bort alla drickspengar jag fatt. har inte varit i en kladbutik pa veckor helt enkelt av att jag inte haft tid. snart vet jag knappt vad nya klader heter men tack vare att jag kikar runt pa era andras bloggar hanger jag ju med lite iallafall aven om modet har inte ser likadant ut. (folk gar fortfarande runt med alla dessa Buffalos och dom ligger inte direkt etta pa min lista av skoval men sa ar jag ju inte 150 cm lang heller...)
nu ska jag iallafall ta mig ivag till gymmet antligen, har inte haft energi nog den har veckan men hoppas att det snart blir andring pa det. borde inte heller vara sa uppjagad over det eftersom jag ror mig konstant pa jobbet men det ar ju inte riktigt samma sak. gillar att svettas ut all skit som flyter runt i kroppen for hur skulle det se ut om jag gjorde benboj medan jag fonar, ha ha.
(det kanns som jag bara klagar hela tiden men det kanske blir sa nar man bor dar det klagas mest hela tiden over precis allt aven om saker och ting ar bra, men eftersom jag inte ar en san person och jag kom pa mig sjalv ska jag forsoka sluta med det, fast sluta roka gor jag nog inte an!! nobody's perfect..)

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0