nu blev det inte som jag tankt igen..

jag som trodde jag skulle ha en ganska fridfull dag tog nog slut lika fort som jag klev upp, pust!! allt detta eviga stressande hit och dit for att fixa sina dagliga sysslor borjar fa mig att kanna mig lite klen i kroppen (fast jag har ganska stora biceps hi hi).
 
salongen jag var pa igar ringde dock inte men hade san tur att jag fick komma och provjobba hela eftermiddagen pa en salong jag sokte pa tidigare men som just tillsatt nagon da men som soker igen sa det var kul. vantar ivrigt pa svar ikvall, for det har stallet ar FAKTISKT annu battre an stranden (tro det eller ej) for den ligger runt husknuten (men det ar inte en gammeltant-salong) i var lilla galleria eller vad man ska kalla det. 
dessutom ar vart omrade ett valdigt nytt och frascht stalle och folk med cash sa bara 3 timmars jobb skrapade jag ihop 100 spann i dricks och det ar skillnad mot i Sverige dar man kan va glad om man ens far det pa en manad. 

na nu ska jag krya ner i var harliga jacuzzi och bara mysa..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0