life sucks (sometimes)

det ar alltsa en vecka sen jag var inne a skrev.. eller inte riktigt for jag skrev faktiskt for nan dag sedan men det blev inte inlagt som jag ville och nar jag skulle gora om det hade inte hela texten sparats av nan anledning sa jag struntade i det, hur som helst skit samma.
den har veckan har gatt sa himla snabbt och har inte gjort annat an att jobba, och helt seriost borjar jag fundera over om det ska vara sa har hela tiden och jag som bara jobbat i 2 veckor!!!..
ska egentligen vara ledig imorgon men vi far inte en endaste extra ledig dag (endast halva fredag och lordag vilket inte ar nog eftersom man inte kan shoppa eller gora nat for allt ar stangt for vila!!!) forran 2 april pga av att det snart ar Pesach har (pasken i Sverige men har firas det ordentligt ur biblisk och historisk tro) och det ar en av de storsta hogtiderna har sa folk rusar till frissan for att bli beautiful. och inte ens under sjalvaste hogtidsveckan blir det en dag som man far ga hem tidigare. jag ar riktigt arg over detta for pa onsdag kommer min karaste kompis hit som jag inte sett pa 1 ar och som bara stannar over dan for att traffa mig innan hon aker hem till Eilat och jag kan inte ens da fa stanna hemma fastan detta var bestamt innan jag borjade jobba, life is not fear!!! i hate this f-ing holidays!! (inte alltid sa men det var skont att fa saga det nu..)

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0