just wondering..

har suttit och tittat runt lite pa alla andras bloggar och blir otroligt imponerad over hur kreativa alla verkar vara, blir nastan lite avundsjuk fast inte pa ett daligt vis. det verkar som manga har modeblogg som favorit, och det ar det anda som kan kannas lite skrammande med att se att folk ar sa fruktansvart utseende-fixerade att det enda som verkar betyda nagot ar vad man har pa sig, och hur man ser ut. och javisst, (ska inte forneka!)det ar ju kul att se bra ut och alla ar vi olika med olika varderingar men nagonstans maste man val anda dra gransen eller? sager inte att det ar fel med det, och ska egentligen inte saga sa mycket sjalv for den delen for kan vara otroligt manisk, MEN utseendet  tar inte upp hela min tid och jag ar nog en av de fa i mitt yrke som faktiskt inte kammar haret och sminkar mig dagligen men 'tar hem det " anda. och jag har varken silikonbrost, fixad nasa, Victoria Silvstedt-lappar eller plast-naglar, snarare ser jag nog raka motsatsen ut och jag mar lika bra for det.
men som sagt, alla har vi olika intressen och tur ar val det for det skulle bli sa jakla trakigt om vi alla vore lika, och dessutom ar det valdigt underhallande har pa bloggen saaa TACK till alla er som bryr er!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0