ingen bbq for mig tack!!

nar jag kom hem igar berattade min pojkvan att vi ska grilla hemma hos hans foraldrar ikvall och att hela familjen kommer vara samlad. forvisso trevligt men det ska de gora aven nasta tisdag sa jag kande bra
-Nej tack jag skippar det, (ar jag stord eller?!) traffade allihopa i lordags och det racker for den har gangen. jag ar inte sa mycket for att ha familjemiddagar, och om sa inte varje vecka. har fortfarande inte andrat mig for dessutom skulle jag helst vilja sova hela dagen, hela kroppen varker som om jag blivit overkord av en bulldozer och morgonhumoret skulle kunna doda nagon just nu. har precis varit otrevlig mot min underbara kille som verkligen inte fortjanade denna behandling och klockan ar inte ens 8. folk tycker jag ser sa snall och oskyldig ut mest hela tiden sa nar jag ar elak blir jag glad for jag vill inte vara placerad i ett sant patetiskt fack aven om jag inte ar glad for den elaka garningen skull utan for att bevisa motsatsen. i'm not a saint so get over it!!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0