forvantansfull och positiv

nu har jag anligen inforskaffat mig ett par nya tranings-skor som jag skulle behovt gora for lange sedan. kopte visserligen ett par nya aerobics-skor for nan manad sedan men av nan anledning har jag inte tagit mig for att byta ut mina dagliga som jag anvander nar jag gymmar for dom blir ju sa skont ingadda. hittade iallafall ett par FILA som heter Pearl Brons och det tyckte jag passade mig helt utmarkt, och dom ar ju sa skona!! jag flyger i dom!

var pa en jobb-intervju pa en salong idag men jag tror inte jag ska provjobba dar pa torsdag aven om det verkar bra arbetstider for det ligger alldeles for langt bort, och lonen de kommer erbjuda mig ar helt enkelt inte vart besvaret. en sak om det lag i Tel Aviv men det har stallet ar at Ben Gurion hallet och lite till och med den helt galna trafikstockningen som ar dagligen kanns det som jag maste skippa det.
MEN, har en annan intervju imorgon som later valdigt lovande for den salongen ligger langs strand-promenaden och vad kunde vara battre an att fa ha sin lunch pa stranden varje dag? De soker en som kan prata hebreiska visserligen och jag ar ju inte sa duktig pa det, men om jag borjar dar far jag ju ova hi hi. har ju anda pluggat nu i 5 manader sa vill ju inte att det gar till spillo aven om jag helt bojkottat hebreiska hemma for min pojkvan bara skrattar at mig och anvander baby-sprak med mig hela tiden, sa engelska far det bli. men desto fler sprak desto battre,sa om ni vill lara er nat nytt finns: www.rosettastone.com. dar kan man aven spela in sig sjalv och lyssna, superkul!!


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0