bra just nu

yeey!! det basta med att jag inte bor i Sverige just nu ar:

1. det ar alltid sol nar jag vaknar fastan kl ar bara 7 pa morgonen
2. man behover inte ha vinterjackan langre (fast det var ett tag sen jag slutade med det)
3. det tar 2 minuter till jobbet
4. om 3 veckor ar det den arliga 3 dagars festen pa hotellet i Eilat
5. pa onsdag kommer min kompis  tillbaka fran Ibiza
6. det ar allt narmare till jag aker till Barcelona (har inte bestamt datum mer an att jag vet att sa fort det ar
    strandvader sa drar jag dit en vecka och halsar pa mina vanner och ligger pa stranden UTAN overdel pa bikinin
    sa jag slipper fa dom dar grymt fula markena, i hate them!!) I miss so much jag tror jag dor..

image11


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0