banner of planing


da har man klarat av sista stressiga dan for den har veckan da! hann aven med att gymma i morse och det kanns bra eftersom de stanger redan kl 14.30 for Shabbaten har. jag gillar inte fredagar och lordagar har vilket jag aven namnt tidigare men det ar ju en del av kulturen har sa bara att haka pa. det ar riktigt galet mycket folk ute pa gatorna innan Shabbaten gar in sa man ska vara glad att man hinner med nagot i kalabaliken.
fick reda pa att jag fick jobbet idag och ar SAA glad!! och lonen ar inte sa tokig heller for att vara har. ar alldeles for orolig i kroppen for att bara dega hemma sa det har ska bli kul. fast lite trakigt kanns det nu nar sommaren kommer och jag maste vara inomhus i hettan.. och nar jag tanker efter, det har hander mig hela tiden faktiskt; nar jag inte jobbar ar det vinter och nar jag borjar jobba ar det sommar, skumt, fast a andra sidan ar det mitt eget fel som flyttar runt sa mycket men kan inte ra for att jag ar san som vill ha omvaxling. det varsta som skulle kunna handa ar om jag skulle falla in i ett slentrian-liv dar allt som jag gor ar fortidsplanerat in i minsta detalj vecka efter vecka. lite planerat maste man val anda ha men inte samma hela tiden, det ar fruktansvart TRAAAKIGT!!!!


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0