bad morning..

solen har vaknat annu en morgon men jag ar fortfarande inte pa topp-humor. ska ta mig en langpromenad innan jobbet och rensa bort all irritation. min kille ar inte heller sa munter sa far inte direkt nan uppmuntran. jag tycker sa synd om honom for han vet annu en gang inte vad han vill syssla med och da blir han sa deppig. han ar inte direkt typen som gar till 8-5-jobbet varje dag. fast det ar val nog vad de flesta man inte vill foredra antar jag, de vill vara sin egen. jag tycker det ar skont att bara vara anstalld sa jag slipper allt ansvar med bokforing och annat trakigt men inom en snar framtid kommer det nog bli eget for min del ocksa. det ar helt sjukt har, for samma arbete som jag gor i Sverige men med 11 timmars dag istallet for 9 (inkl lunch) tjanar jag en 1/3 del av vad jag far hemma. t om i Spanien hade jag battre lon men borde nog inte jamfora sa mycket for det ar ju helt olika varldsdelar,... fast anda.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0