ar sa trott!!

nu har jag inte haft ork att skriva pa nagra dagar sa jag tankte atminstone ga in och trycka ner nanting. det ar ju namligen sa att jag har jobbat fran sondag t om nyss och jag ar helt slut att jag bara inte vill gora annat an att lagga mig pa soffan och vila. snacka att man ar ovan att jobba!! men det ar ju inte sa att jag sitter pa rumpan hela dan snarare tvartom! man ar verkligen on the run hela tiden.
det kanns som hela min rygg haller pa att ga av och det ar inte bra for jag gjorde ju en operation dar for lite mindre an 1 ar sedan sa jag hoppas verkligen inte att nat ar knas. det ar ju darfor jag gar till gymmet, att bli fit och stark igen, men det har jag inte heller lyckats med de har dagarna...
ska ta ett snack med chefen pa fredag da vi ska gora upp arbets-schemat. fick ledigt imorgon iallafall sa det kanns skont, dessutom jobbade jag over 40 minuter, och jag som inte ens ar anstalld an!! jag ar alldeles for snall, fast far man snall, blir man snall. alla ar jattetrevliga pa jobbet och bossen ar ocksa grym. han sager han ska lara mig en del tricks nasta vecka for i Israel maste allt ga snabbt och min arbetstakt funkar inte riktigt hela tiden. det gar bra sa lange det inte ar massor att gora, men det ar knappast som i Sverige dar vi har tid for varje kund, och for den delen i Barcelona var det likadant. beror pa stalle till stalle men det ar verkligen annorlunda har. det marker man bara pa hur mentaliteten ar hos folk vad galler allt.image9
 

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0