8 eller 9

igar skulle vi stalla fram klockan 1 timme sa jag har ett litet problem nu for alla vara klockor star pa olika tider, aven var dator ar oberaknerlig for den andrar hela tiden fram och tillbaka europeiskt tid sa jag vet inte riktigt vad jag ska gora. jag ar nastan helt 100 pa att klockan ar snart 9 men skulle vara sa drygt om jag gick till jobbet 1 timme fore oppning for att inse att jag kunnat sova mer och kommer jag forsent blir det riktigt kaos for idag och som alltid pa fredagar ar det dubbelbokat av kunder som vill se snygg ut for Shabbaten och eftersom vi bara jobbar till kl 15 star de utanfor, nastan bankar pa dorren och brakar om vem som ar forst.
det ska bli sa skont nar den har arbetsdagen ar over, har ingen ork kvar och dessutom har jag fatt sana hemska eksem pa handerna efter allt hartvattande att jag maste verkligen vila fran jobbet. det har ar forsta gangen i hela mitt yrkersliv fatt nagot liknande och min chef sager att der beror pa att vadret just nu ar lite skumt for det ar var. sen nar far man eksem av vadret? dessutom bara pa handerna! dom ar helt uppsvallda, roda och spruckna och det gor jatteont sa fort jag kommer i kontakt med vatten. och varfor har jag inte fatt det forr?, har ju trots arbetat som frisor sen -98 och varje ar ar det var men eftersom Israel ar annorlunda pa alla satt och vis forsoker de intala mig att sa ar aven fallet i denna situation.
jag ma vara blond men jag ar faktiskt langt ifran korkad. det ar verkligen ett av det mest bullshit jag nagonsin hort. vilket skitsnack.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0