the boss is greedy

 det var andra gangen igar jag somnade framfor den har filmen. den ska tydligen inte vara sa tokig, men borjar fundera om sa ej ar fallet eller sa ar det jag som ar for trott. det sista jag kommer ihag var att klockan var 22.15... 6 timmar senare vaknar jag upp i ett ryck och hasar mig in till sangen, suck!!!
varje gang jag ar ensam hemma ar det samma visa. hatar att sova ensam.

igar var helvete sjalv pa jobbet, S har semester till pa sondag (sa jag far inte ha min lediga dag da heller!!!) och det var allt annat an lugnt. where does all the people coming from?!!! det var tydligen samma sak forra veckan nar jag var i Eilat och chefen verkar inte alls tycka det ar jobbigt. vi ska fa en ny medarbetare pa sondag men vad hjalper det oss nu?.. vill inte ga till jobbet idag, fredagar ar alltid varst. har sa jakla ont i ryggen dar jag gjorde min operation och borjar bli lite orolig for domnade bort lite latt i armen igar och det ar allt annat an bra. benet borjar jag ocksa kanna av, precis som sist. ar inte den som klagar i onodan men snart maste jag saga ifran. allt var sa bra nar jag bara jobbade 6 timmar/ dag i Barcelona. hade mitt fullbokade schema and that it. inga inklamningar av andra kunder, da fick de komma en annan dag.
forstar liksom inte tankesattet i att trycka in sa manga som mojligt pa kortast mojliga tid. ok,the boss is greedy men nan javla matta far det fan vara nar ingen mar bra av det.
det ar tur att jag bor nara som kan ta en 1/2 timmes lunch och "koppla av", annat ar det for de andra stackarna som inte har annat val an att slanga i sig maten, for nan ro finns det knappast i kokvran..
hm, det blev visst ett hata jobbet inlagg, men det ar skont att jag fick ur mig det, man behover sant ibland. nar jag tamker och tittar efter har faktiskt de senaste inlaggen handlat om just denna kategori sa nu ar det dags att fa ett slut med det. the end!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0