satmara

jag har inte tid med nanting kanner jag. gissa om det ar helt vardelost eftersom solen skiner och det ar sommar. vi har ett stort problem pa jobbet just nu for chefens fru har blockerat alla chefens tillgangar vilket betyder stor kris med loner etc. ja, de haller pa att skiljas!! men hon ar sa stord att hon dragit in oss i det ocksa, for blir vi utan lon eller far den senare, ja da ar ju vi mitt uppe i kaoset ocksa, ofrivilligt.
sa mitt snack om semester blev ju inte sa lyckat eftersom my boss inte vet vad som hander om en vecka typ, vet ej hur lange hon drygar och i slutandan kanske vi alla blir utan jobb pga av henne... han ar arlig iallafall.
jag som varit sa negativ om jobbet senaste, men jag vill ju inte att det ska bli sa har. vill jobba mindre, men inte sluta helt. javla satmara!! verkar iallafall som om jag kan aka pa en last minute till Sverige men blir det mycket jobb har jag liksom inte hjarta att bara lamna, vi alla sitter ju i samma bat, dessutom underbemannade fortfarande..

image103

sorry S, verkar som vara semestertider inte passar ihop...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0